piątek, 30 sierpnia 2013

Dostosowywanie Algorytmy do osiągnięcia optymalnych wyników


 Obecnie wiele papierów wartościowych są wzajemnie powiązane i wielokrotne liście. Zamówienia mogą mieć wpływ cross-rynku i taktowania jakość oddziaływań realizacji. Algorytmy optymalizacji wykonania przez elektronicznie rozbijając zlecenia, wybierając które miejsce wysłać je i uruchomienie polecenia w odpowiednim momencie. Ale w dzisiejszym szybkim tempie rynkach finansowych, strategia handlowa ma zazwyczaj ograniczoną trwałość. Jeśli algorytm jest to, że dobre, inne podmioty gospodarcze będą naśladować to, i to wkrótce straci swoją przewagę konkurencyjną. Poza tym, jak na rynku zmian, nowe pomysły muszą być wystawione na próbę.

Tier 1 banki i wiele brokerzy oddać algorytmów za darmo w nadziei na przyciągnięcie przepływ zleceń. Choć przedsiębiorcy osiągnąć pewne sukcesy z nimi, off-the-shelf algorytmy są mało prawdopodobne, aby zapewnić taką samą wydajność jak indywidualne rozwiązanie opracowane specjalnie w celu zaspokojenia klienta indywidualnych potrzeb i celów. Częste dostrojenie algorytmów pozwala przedsiębiorcom w celu optymalizacji wydajności handlu pod względem szybkości wykonania, cenę docelową i wpływu na rynek.

Jednak opracowanie algorytmów w domu może być kosztownym przedsięwzięciem. Opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing rozwoju do innego dostawcy. Ten dostawca powinien również być w stanie zaoferować wysoką jakość obsługi klienta i obsługi.

Początkowo producent zapewnia klientowi z rdzenia produktu handlu algorytmicznego zawierającego podstawowe strategie. Kiedy program został wprowadzony do produkcji i został przetestowany, klient dostarcza opinię na temat wyników i wniosków modyfikacjami. Poprzez ciągłe monitorowania, testowania i dostrajania, możliwe jest, aby określić, które połączenie dostawców danych rynkowych, brokerów i miejsc realizacji, osiągnąć najlepsze wyniki.

Każda firma handlowa ma unikalne potrzeby. Niektórzy chcą dostosować swoje algorytmy do arbitrażu pomiędzy rynkami na całym świecie i różne klasy aktywów, inni mogą chcieć dostosować do konkretnego wszechświata zasobów - np. blue chips, małe czapki lub mid caps. Powinny wyglądać współpracować z dostawcą, którego algorytmy są dostosowane tak, nie ma dwóch klientów wykorzystać te same.

Obsługa jest tak ważne, jak algorytmy siebie. Idealnie, zleceniodawca powinien działać tak, jakby to w domu u dewelopera. Zespół nie tylko mają lepsze umiejętności programowania, ale również zawierać doświadczonych przedsiębiorców, zdolnych do analizowania najnowszych zleceń i plamienia możliwości poprawy. Oprócz otrzymania jednej wersji na tydzień, klient powinien mieć możliwość elastycznego do żądania zmiany na dobę. Wreszcie, częsty kontakt pomiędzy klientem a deweloperami prowadzi do silnego stosunku pracy i daje optymalne wyniki.