środa, 10 lipca 2013

Plank Kevin: Buduje Billion Dollar Brand


 Po kilku latach pocenie się obficie, jak spacer w pełnym odwrocie na rusztu Uniwersytetu Maryland, Plank znalazł swoją niszę. Urodzonym hustler, Plank sobie sprawę, że lepiej nadaje się jako człowiek biznesu, a nie sportowiec po tworzenie własnych miejsc pracy, aby zarabiać pieniądze w trakcie sezonu piłkarskiego. Wkrótce wyruszył na drodze do stworzenia skutecznej bielizny, która może pozostać suche i stosunkowo suche podczas wysokich sportowych skutków po nazwany jest "sweatiest facet na boisku."

Single Plank własnoręcznie stworzył swoją firmę, uruchamiając za pomocą różnych prototypów i badania materiałów w celu określenia, jakie typy posiadały najlepsze cechy repelent wody, trwałość i komfort. Plank wreszcie odkrył doskonały pod koszulę zachować nowoczesny sportowiec suche i to było daleko od swojej podstawowej spoconych bawełny t-shirt. To był pierwszy sylwetkę, odprowadza wilgoć Under Armour koszulę. Od koszuli przyszedł szorty kompresji, potem staniki sportowe, to pełnowartościowy athletic gear, że imperium ma drużyn ligi zamawiającym z małym do profesjonalistów.

Under Armour skromnych początkach zaczęła w jego babci kamienicy w Waszyngtonie w 1996 roku. Jego poduszki było około 20.000 dolarów, że w trakcie innego przedsięwzięcia, podczas gdy w college'u, Valentine Kupidyna gdzie sprzedawane róże w Walentynki. Wysłał próbki jego koszule z jego byłych kolegów z drużyny, że poszedł on do gry zawodowej piłki nożnej. Jego dzień składał się z wywołaniem menedżerów sportowych sprzęt do sprzedaży. Przy sprzedaży nie zdjąć po jego koszula wzorowana jest na okładce USA Today, Plank sobie sprawę, że zamierza podjąć prawdziwą pracę, a nie szczęście głupców stworzyć wielki biznes. To było rzeczywiście powolne wspinanie głównych zysku Under Armour. Plank zmienił się z zależności od karty kredytowej do poziomu miesięcy firma miesięcy, do siatki 1 mld USD w 2009 roku. Warto zauważyć, że deski nie był na liście płac, aż trzy lata po urodzeniu Under Armour. Under Armour jest teraz nazwa gospodarstwa domowego.

Under Armour rynku docelowego jest teraz dzieci. Dotarcie do nich możliwie młodych jest największe znaczenie. W miarę Plank dotyczy, czy może dostać 8 lat w Under Armour, że dziecko będzie nosić markę na zawsze, a nawet może stać się światowym następna sensacja sport. Młodzież jest marketing na przyszłość. Z firmy kolejnego celu będącego uderzyć mocno w rynku odzieżowym obuwniczym, młodość jest dobrym miejscem, aby rozpocząć.

Deski w Wprowadzający zostały Brandon Jennings, Tom Brady, Michael Phelps, a ostatnio Heisman Trophy zwycięzca Cam Newton. Bale ulubionych sloganów, które są wykorzystywane w większości Under Armour za reklamy są: "Musimy chronić ten dom" i "Na pewno."